Job 71 van 183


Report this listing

Solliciteren



Assistent Aankoper


Functie

Als Assistent Aankoper zal je instaan voor:

  • Identificeren van aankoopbehoeften en opstellen van aankoopvoorstellen, met focus op kwaliteit, prijs en leveringsbetrouwbaarheid.
  • Beheren van contracten.
  • Opvolgen van leverancierskwaliteit en -betrouwbaarheid, en zorgen voor naleving van timing en volumes.
  • Uitvoeren van marktonderzoek en samenwerken met Purchase Manager bij het identificeren van nieuwe leveranciers.
  • Samenwerken met andere afdelingen en dochterondernemingen voor lopende zaken, met de focus op het vinden van oplossingen in samenwerking met leveranciers.
  • Rapporteren aan de Purchase Manager.

Jouw profiel

  • Masterdiploma in een economische richting of tot 3 jaar relevante werkervaring in aankoop.
  • Sterk analytisch vermogen en resultaatgerichtheid, met focus op procesoptimalisatie en automatisering.
  • Flexibiliteit (werken met verschillende tijdzones) en bereidheid tot maximaal 2 tot 3 zakenreizen per jaar.
  • Accuraat en gestructureerd werken.
  • Teamplayer met communicatieve vaardigheden en commerciële flair, proactief en dynamisch.
  • Goede kennis van MS Office, kennis van SAP is een plus.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels, kennis van Frans en Spaans is een voordeel.
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren

Aanbod

  • Werken in een familiale organisatie met een sterke marktpositie dankzij integratie, innovatie en kwaliteit.
  • Mogelijkheden voor internationale groei met ruimte voor initiatief, duurzaamheid en milieu.
  • Mogelijkheid tot deelname aan sportlessen en fietsleaseplan.
  • Aantrekkelijk salaris met extra's zoals maaltijdcheques, verzekeringen, 13de maand, ADV-dagen, flexibele werktijden en home office.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht